תקנון הסטודיו

פילאטיס במדבר

ברוכים הבאים לאתר “פילאטיס במדבר”, הממוקם בכתובת desert-pilates.co.il. האתר מוקדש לחשיפה והיכרות לשיעורי פילאטיס, היכרות עם הצוות המלמד והצגת מערכת השעות של הסטודיו. הרישום לשיעורים נעשה באמצעות אפליקציית Arbox.
תנאי השימוש והרכישה
המכירה מיועדת לאלו שהגיל שלהם / שלהן מעל 18
השימוש באתר כפוף לתקנון שמטרתו להבטיח את נוחותכם ובטיחותכם. כל הרכישות והרישום לשיעורים רק באמצעות אפליקציית Arbox.
נהלי התנהגות
  • מתאמנים חדשים ? ברוכים הבאים ! יש להגיע לשיעור הראשון כ 5 עד 10 לפני תחילת השיעור על מנת לקבל הסבר מהמורה.
  • לא תתאפר כניסה לשיעור באיחור של יותר מ 10דק – בשלב זה תם החימום והצטרפות לשיעור אינה בטיחותית למשתתף.
  •  הכרטיסיה אישית ואינה ניתן להעברה!
  • הכרטיסיה הינה עבור אדם אחד בלבד – לא תתאפר כניסה לשיעורים על מתאמן עם כרטיסיה של מתאמן אחר.
  • בסיום השיעור יש לנקות את המזרן/מיטה על מנת לשמור את הציוד נעים נרי והגייני לשימוש.
  • תיאום שיעור יעשה בהרשמה מראש באפליקציה בלבד. – מספר מקומות מוגבל.
  • יש להשתיק טלפוניים ניידים בכניסה לסטודיו – השימוש בטלפונים במהלך השיעור אסור ומסוכן לביטחונכם.
שיעורי הסטודיו – 
  •  פתיחת שיעור מותנה ברישום 2 משתתפים לפחות.
*במידה ואין מספיק נרשמים לשיעור, יבוטל השיעור על ידי הסטודיו. עבור שיעורי הבוקר יתבצע ביטול ב22:00 בלילה שלפני, עבור שיעורי ערב יבוטל השיעור שעתיים לפני המועד.
  • משך זמן שיעור הינו 50-55 דק’ .
  • תשלום – התשלום עבור השיעורים יתבצע מראש באמצעות רכישת כרטיסייה.
  כרטיסיות – תוקף שונה בין כרטיסיות השונות כרטיסיית היכרות  – 3 כניסות (ניתן לרכוש באופן חד פעמי במעמד ההצטרפות לסטודיו) תוקף לחודשיים. כרטיסיה 5 – חודשיים. כרטיסיה 10 – 3 חצי חודשים כרטיסיה 20 – 4 וחצי חודשים. כרטיסיה 30 – 6 חודשים. כרטיסיה 50 – 8 חודשים. כרטיסיה 100 – שנה.
 כרטיסיה לזמן מוגבל ל15 כניסות – 3 חודשים.
 
מערכת שעות- מערכת השעות עשויה להשתנות מעת לעת בהתאם לשיקולי הנהלת הסטודיו, כמו כן לגבי החלפת מדריכות. הסטודיו רשאי לשנות או לעדכן את מתכונת השיעור או המדריכה בכל שלב.
הצוות המקצועי – מדריכות מוסמכות על ידי בתי הספר הטובים ביותר בארץ לפילאטיס, תוף מתן דגש על השתתפות שוטפת בשיעורים וסדנאות העשרה.
מדיניות ביטולים והחזרים
*ביטול עסקה ניתן עד 14 יום מביצוע העסקה ובניקוי של 10% בלבד*
ביטול שיעור-
ימות השבוע א’ – ה’ 
ניתן לבטל שיעור בהודעה של 12 שעות מראש בלבד.
ימי שישי
ניתן לבטל שיעור בהודעה עד 24 שעות מראש בלבד.
אי הודעה בטווח זה לפני השיעור תגרור חיוב מלא בגין השיעור שבוטל.
ביטול רכישה אפשרי דרך פניה טלפונית או מספר וואטסאפ 054-808-5999. הביטול יתקבל בכפוף לאישור במייל מהעסק. יש להחזיר את המוצר (במקרה של רכישת פריט פיזי) באריזתו המקורית תוך 30 יום מתאריך הרכישה. במידה והלקוח קיבל את המוצר ומעוניין לבטל את העסקה, הוא יישא בעלויות משלוח המוצר חזרה לחברה, לרבות דמי ביטול אם ישנם.
הצהרת בריאות
קישור להצהרת בריאות

לפני השתתפות בכל שיעור פילאטיס, כל משתמש מתבקש לאשר כי הוא במצב בריאותי המאפשר לו להשתתף בפעילות גופנית. על כל משתמש למלא טופס הצהרת בריאות, שבו הוא יצהיר על מצבו הבריאותי ויעדכן על כל בעיה בריאותית קיימת או פוטנציאלית שעלולה להשפיע על בטיחותו במהלך השיעור. טופס זה חייב להיות מוגש למדריך לפני התחלת השיעור הראשון.

  • אם קיימת בעיה רפואית כל שהיא או שהנך לאחר לדיה יש להמציא אישור רפואי מתאים.
  • המנוי מחויב להודיע להנהלת הסטודיו על כל שינוי במצבו הבריאותי!
  • אנו ממליצים לכל משתמש להתייעץ עם רופא לפני תחילת תוכנית אימונים חדשה, במיוחד אם קיימות מחלות כרוניות או בעיות בריאותיות אחרות.
  • ההשתתפות בשיעורים מתבצעת על אחריות המשתמש בלבד ו”פילאטיס במדבר” אינה נושאת באחריות לנזקים או פציעות שעלולות להתרחש כתוצאה מכך.
אחריות ושירות לקוחות
אחריות: לכל מוצר או שירות הנרכש מהאתר שונה בהתאם לסוג הרכישה ומשך השימוש המוגדר בעת הקנייה. התקופה והתנאים המדויקים של האחריות יוצגו בעמוד המוצר ובאישור הרכישה. במקרה של פגם או תקלה במוצר במהלך תקופת האחריות, נא לפנות לשירות הלקוחות שלנו לקבלת תיקון או החלפה לפי הכללים המפורטים בתקנון האחריות. אנו מחויבים לשירות מהיר ומקצועי, תוך כדי שמירה על סטנדרטים גבוהים של איכות ובטיחות.
האתר מחויב לאיכות ולמקצועיות. תקופת האחריות לשירות היא שנה מיום הרכישה והיא כוללת פגמים מהותיים בשירות או במוצר הנרכש. במקרה של פגם, הסעד הבלעדי יהיה תיקון הפגם או החלפת המוצר. לשאלות ובירורים, ניתן לפנות למספר 054-808-5999 בכל עת.
מדיניות הפרטיות
המידע האישי של הלקוחות מוגן באמצעות מדיניות פרטיות מחמירה שנועדה להבטיח שמירה על סודיות ובטיחות המידע. המידע לא יועבר לגורמים שלישיים ולא ישמש למטרות שיווק בלא הסכמה מפורשת מהלקוח.
זכויות יוצרים ודין מחייב
כל התכנים באתר, כולל תמונות, טקסטים ועיצוב, הם זכויות יוצרים של “פילאטיס במדבר” ומוגנים על פי חוק. השימוש בתכנים אלה ללא אישור מראש מהווה הפרה של זכויות יוצרים. כל פעולה או סכסוך הנובע מהשימוש באתר ינוהל על פי הדין הישראלי ובבתי המשפט המוסמכים בישראל בלבד. כתובת בית העסק :  דרך התמר, אשלים, ישראל*